team-img

Agnieszka Szczepańska

dyrektor pedagogiczny

Dyrektor pedagogiczny Przedszkola „Mały Skarb”. Współzałożycielka Centrum Rozwoju „Mały Skarb”.

Magister sztuki - specjalność Wychowanie Muzyczne i Rytmika ukończone w Akademii Muzycznej w Gdańsku. Studia podyplomowe: Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna, Zarządzanie Oświatą. Kurs kwalifikacyjny I i II st. - Muzykoterapia, kurs kwalifikacyjny I st. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Aktywne słuchanie muzyki wg. Batti Strauss, certyfikowana edukatorka rodziców w duchu Pozytywnej Dyscypliny. 

Autorka programu zajęć muzyczno-ruchowych dla dzieci od 18 miesiąca życia „Figielki Muzyczne”. Współautorka programu „Jeszcze więcej Małych Skarbów” współfinansowanego ze Środków z Unii Europejskiej.

team-img

Tomasz Szczepański

dyrektor administracyjny

Dyrektor administracyjny przedszkola Mały Skarb. Współzałożyciel firmy Mały Skarb. Magister sztuki, muzyk instrumentalista. W 2001 roku ukończył Akademię Muzyczną w Gdańsku w klasie akordeonu prof. Krzysztofa Olczaka. Ukończył studium pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą. Nauczyciel nauki gry na keyboardzie dla dzieci najmłodszych w przedszkolu Mały Skarb. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata dwóch synów.

team-img

Agata Zapaśnik

nauczycielka

Z Małym Skarbem związana od 2009 roku. Nauczycielka wychowania przedszkolnego i lektorka języka angielskiego.

Mgr pedagogiki  wczesnoszkolnej i przedszkolnej z językiem angielskim, pedagog resocjalizacyjny, terapeutka pedagogiczna, terapeutka ręki. 

Z zamiłowaniem bierze udział w  licznych kursach i szkoleniach związanych z pracą z dziećmi, ich rozwojem, wspomaganiem rozwoju. Ukończony kurs kwalifikacyjny I st. Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

W codziennej pracy z maluchami staram się stwarzać atmosferę w której dzieci czują się bezpiecznie i swobodnie. Uważam, że piosenka jest dobra na wszystko, a satysfakcję w pracy daje mi obserwowanie małych kroków w drodze do samodzielności oraz błysk w oczach podczas odkrywania świata. Cieszę się, że współuczestniczę w tym odkrywaniu. :)

Prywatnie żona, kocia mama, wielbicielka seriali, gier planszowych i  kawy.

team-img

Ilona Opszyńska

psycholog, nauczycielka, wicedyrektorka

mgr psychologii oraz wczesnej edukacji z językiem angielskim na Uniwersytecie Gdańskim. Doświadczenie zdobywała jako lektor języka angielskiego w przedszkolu, wychowawca oraz psycholog w placówce  opiekuńczo - wychowawczej wsparcia dziennego. Jest również trenerem treningu umiejętności społecznych oraz posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapii ręki.

team-img

Joanna Obałkowska

pomoc nauczyciela

Zawsze otwarta na potrzeby dzieci i nie tylko, pomocna, uśmiechnięta, ciepła, gotowa by złagodzić wszelkie smuteczki.

team-img

Karolina Gajewska

nauczycielka

Ukończyłam studia pedagogiczne pierwszego stopnia (spec. resocjalizacja) oraz zdobyłam tytuł magistra z  edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Stale staram się pogłębiać swoją wiedzę na różnych szkoleniach.
Praca z dziećmi daje mi dużo radości i satysfakcji. Lubię wszelkiego rodzaju działania plastyczne, uwielbiam rysować - staram się wykorzystywać moje zainteresowanie w pracy z dziećmi.

team-img

Karolina Jażdżewska

nauczycielka

absolwentka studiów pierwszego stopnia edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, mgr terapii pedagogicznej i socjoterapii. Pełna empatii i cierpliwości, zawsze otwarta na potrzeby dzieci i rodziców. Na co dzień poszukująca kreatywnych metod angażowania dzieci w poznawanie i rozumienie otaczającego świata.

team-img

Natalia Kaim

terapeutka

terapeutka behawioralna, nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. 

team-img

Natalia Wróblewska

logopeda

Jestem absolwentką studiów logopedycznych na Uniwersytecie Gdańskim: pierwszego stopnia (spec. nauczycielska) oraz drugiego stopnia (spec. wczesna interwencja logopedyczna). Chętnie poszerzam swoją wiedzę.

Ogromną radość sprawia mi codzienne uczestniczenie w małych, a jednocześnie wielkich, osiągnięciach i sukcesach moich wychowanków. W swojej pracy staram się zaspokajać i pobudzać dziecięcą chęć poznawania świata, dbać o kreatywny rozwój dzieci, a także okazywać im dużo życzliwości, uśmiechu oraz zrozumienia.